Среда, 18.06.2025, 01:48
| RSS
Харківська загальноосвітня
школа I-III ступенів ім. А.С. Макаренка
Форма входа
Календарь новостей
«  Июнь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Поиск
Друзья сайта
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №100 ім. А.С. Макаренка Харківської міської ради Харківської області 

Адреса: 61070, Україна, м. Харків, вул. Лісопарківська, 111; 
Тел. : +3(8057) 315-11-22, +3(8057) 315-08-7 
Е-mail: sc_100@ukr.net 

Мова навчання: російська. 

Вивчаються іноземні мови - англійська та німецька.

Місія: 
Надання дітям і дорослим можливості самовдосконалення, розвитку в процесі навчальної і професійної діяльності та міжособистісного спілкування. 

Цінності: 
• Пріоритет прав дитини й дорослого на вибір власного позитивного пошуку шляху в житті, засобів навчання і викладання;  
• Пріоритет індивідуальних особливостей учнів і вчителів при організації навчально-виховного процесу; 
• Атмосфера прийняття і довіри, повага до іншого; 
• Унікальність і значимість спільного проживання «тут», «зараз». 

Головна мета: 
• Виховання школяра як громадянина України вільної, демократичної життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях; 
• Допомога учням в отриманні ґрунтовної освіти; 
• Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування інтересів і потреб; 
• Зберігання і зміцнення морального і фізичного здоров’я школярів; 
• Допомога учням у вирішенні життєвих проблем і створення можливостей для успішної діяльності у сферах «людина-людина», «людина-знак», «людина-природа», "знакова система".  

Життєве кредо педколективу: 
• Школа, що орієнтується на особистість, означає допомогу дитині в розкритті її здібностей, які можуть забезпечити їй можливість справлятися з власним життям, бути в ньому успішним; 
• Першочерговим є не «озброєння знаннями», не «оволодіння вміннями», а становлення людини як особистості, як суверенного, творчого суб’єкта; 
• У школі діють унікальні особистості – діти і дорослі, вони разом створюють освітнє середовище, розвиток кожного із них залежить від того, наскільки багате це середовище; 
• Особистісно-орієнтоване навчання і виховання можна визначити як направлену на розвиток особистості, спеціально організовану взаємодію дітей і дорослих.  

Школа працює в одну зміну з 9.00 до 16.35. Відповідно до статуту школи зформовані допрофільні та профільні класи. Проводяться факультативні, додаткові заняття, спортивні секції, гуртки 

Допрофільне навчання: 
У 8-9 класах фізико-математичного напрямку введені за побажанням учнів, батьків курси за вибором, факультативні заняття з математики, фізики, інформатики. 

У 8-9 класах біолого-хімічного напрямку передбачені факультативи з хімії, екології, валеології. 

У 8-9 класах художньо-естетичного напрямку факультативно вивчаються історія образотворчого мистецтва, композиція, художня праця, дизайн. 

У 8-9 класах філологічного напрямку факультативно вивчаються основи творчої діяльності журналіста, іноземна мова, народознавство. 

Профільне навчання: 
У 10-11 класах воно орієнтоване на особистість учнів, задоволення їх інтересів, потреб, розвитку здібностей у тій сфері діяльності, з якою у них пов’язаний вибір майбутньої професії.У 10,11 фізико-математичних класах передбачені додаткові предмети: спецкурси з математики, креслення, професійного навчання (оператор ЕОМ), які сприяють розширенню і поглибленню змісту технічних дисциплін, посиленню їх практичної спрямованості. 

У 10,11 хіміко-біологічних класах додаткові години використані на біологію, хімію, загальну генетику, фітотерапію, основи прикладної хімії, основи органічної хімії, пов’язаної з використанням хімічних та біологічних знань для формування стійкого інтересу до предметів природничого циклу.


У 10,11 класах художньо-естетичного профілю додатковий час на поглиблене вивчення предметів використано на основи естетики, композицію, декоративно-прикладне мистецтво, дизайн, малюнок та живопис, художню працю, художню культуру. Профільність навчання визначається з урахуванням освітніх потреб учнів, кадрових можливостей і матеріальної бази школи, соціокультурного і виробничого середовища, перспектив здобуття подальшої освіти випускниками школи. Профільне вивчення ряду предметів забезпечує належний рівень підготовки випускників школи до вступу у вищі навчальні заклади. У 2007 році 88,8 % випускників стали студентами ВНЗ III-IV рівнів акредитації. У навчальній та виховній роботі педагогічний колектив школи використовує інноваційні технології: технології розвитку критичного мислення – вироблення вміння критично ставитись до обставин, порівнювати альтернативні точки зору та приймати зважені рішення; технології створення ситуації успіху, які надають дітям змогу відчути радість праці, радість успіху, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності; технології формування творчої особистості, сутність яких - формувати цільові мотиви, прищеплювати навички, завдяки яким людина може самостійно керувати своєю активністю; технології організації групової діяльності школярів тобто розвитку дитини, як суб’єкта діяльності при роботі в малих групах, об’єднаних загальною метою при опосередкованому керівництві вчителем, в співпраці з учнями і вчителями; проектні технології – розвиток пізнавальних навичок учнів, критичного мислення, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі; технологі] педагогіки співпраці (за В.А. Караковським), впровадження якої створює умови для виховання кращих моральних якостей особистості, для закріплення вмінь встановлювати доброзичливі взаємовідносини в процесі колективних творчих справ, жити, творити в колективі.